جلسه شورای مدرسه دبیرستان پسرانه دانشگاه (موضوع پروژه مهر 1400- 1399)

باسمه تعالی

سومین جلسه پروژه مهر در روز سه شنبه 21 /5 /99 ساعت 7 صبح  با حضور مدیران ومعاونین دبیرستان های پسرانه و د خترانه دوره دوم ، در محل دفتر مجتمع آموزشی دانشگاه شیراز برگزار گردید . پس از تلاوت  آیاتی چند ازکلام الله مجید آقای توکل با خدا مدیرمجتمع آموزشی و دبیرستان پسرانه دانشگاه دوره دوم ضمن تقدیرو تشکر از عوامل اجرایی در هماهنگی و پیگیری برنامه ها،مطالب زیر را عنوان نمودند و پس از بحث و تبادل  نظر موارد زیر تصویب شد .

  • مقرر شد در هفته آینده روزهای شنبه و یکشنبه تاریخ 25و 26مرداد جلسه توجیهی دبیران جهت استفاده از فضای مجازی وهمچنین روز های دوشنبه وسه شنبه 27 و 28 مرداد جلسه توجیهی دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برگزار گردد .
  • با توجه به شروع سال تحصیلی از 15 شهریور ماه واحتمال برگزاری کلاس ها در فضای مجازی ، از هم اکنون آمادگی لازم را جهت هرچه با شکوهتر برگزار نمودن کلاس ها داشته باشید ، تا مشکلی در زمان اجرای رسمی کلاس ها بوجود نیاید .
  • از هفته آینده به صورت تصادفی چند کلاس از روز شنبه برنامه ریزی شود تا دانش آموزان بتوانند با فضای آموزشی( ادبی کانکت و بیگ بلو باتون ) در فضای فارس آموزآشنا گردند.
  • قبل از برگزاری کلاس در نیمه دوم شهریورماه یک روز به صورت هماهنگ تمامی دانش آموزان مجتمع آموزشی دانشگاه در یک ساعت  معین از فضای مجازی استفاده نمایند تا در صورت هر گونه اشکال ، رفع نقص گردد.
  • به دبیران محترم اطلاع رسانی شود تا از هم اکنون جهت هرچه پر بارتر شدن کلاس ها نسبت به تولید محتوای آموزشی خود اقدام نمایند .
  • محتوای الکترونیکی که تهیه می شود حتما دارای شناسنامه ( مجتمع آموزشی دانشگاه شیراز – نام دبیرستان – نام درس  و مبحث مربوطه – نام دبیر – تاریخ تهیه ) باشد.
  • ارزشیابی دبیران در سال تحصیلی جدید بر اساس فعالیت ها و تهیه کلیپ و محتوا و... انجام پذیرد .
  • تقسیم کار بین معاونین در مدرسه جهت نظارت بر کلاس های دبیران صورت گیرد .
  • با برنامه ریزی مفید و همچنین وجود دبیران کار آمد در دبیرستان می بایست امسال نتیجه بهتری در امتحانات پایانی و دانشگاه داشته باشیم .
  • سعی شود تکریم ارباب رجوع به صورت شایسته توسط تمامی عوامل اجرایی دبیرستان رعایت شود .
  • خوشبختانه سایت مدارس فعال تر ازقبل شده ، بویژه دبیرستان پسرانه دوره دوم که لازم است از زحمات دست اندرکاران تشکر شود و مقرر شدسرکار خانم خداپرست و صمیمی سایت های مجموعه های دیگر را رصد نمایند و در اولین فرصت ممکن نقص های موجود بر طرف شود .
  • از دبیران جهت ساعت کلاسی و زمان استراحت نظر خواهی شود و هرچه سریعتر باز خورد آن به مدیریت مجتمع جهت تصمیم نهایی اطلاع داده شود .
  • مقرر شد یک دستگاه لپ تاپ به دبیرستان دخترانه دوره دوم جهت استفاده مجموعه داده شود .

چاپ